Click to listen to Santana on Spotify:As featured on Ultimate Santana. Gracias MéxicoSaludos Silvia Paz Alvarez, desde la que fue la primera capital del rock en America Latina y en donde santana empezo en el rock….saludos de Tijuana Mexico al lindo y hermano pais de CHILE!AWESOME musical instruments, makes want to get up dance.THANKSMéxico necesita a más artistas que sigan el ejemplo de Carlos Santana y no de reggaetoneros, o cualquier cantante que se hizo famoso por una canción popular del momento que no pasará a la historia como “Despacito”Que música tan chèvre saludos desde Barranquilla colombia I Love this band ! Santana’s official music video for ‘Corazon Espinado’ ft. Mana.

Sientanse orgullosos y sobre todo seguros qué, en ese sentido, nadie los igualará.Ustedes tiene a Walter Giardino de Rata Blanca! I love the beat, the voice and of course the legendary guitar solo of Santana himself. Click to buy the track or album via iTunes: …Carlos Santana, Corazon Espinado, Excelente. Spanish project forces me to do a music video and i got to dress up as a girl!!! What do You think ? Busking at Dataran 1 Malaysia Klebang Melaka.

GRANDES TAPATIOS !

All Rights Reserved. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube. Santana - Corazon Espinado ft. Mana (Official Video) - YouTube To see them collaborating is beyond cool. What a class..Mexicanos, nosotros podemos tener copas, mundiales, cracks, pero nunca vamos a tener un guitarrista tan de la re putisima madre como ustedes. This video is unavailable. !Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.Insurance broker and internet marketing entrepreneur.Copyright © 2020 Rocknrollogy.

100X100 latino.

Santana – Corazon Espinado Santana’s official music video for ‘Corazon Espinado’ ft. Mana.

I Love it !Una delicia para los oídos…GRANDE SANTANA Y MANÁ!! Vamos latino América unida I don’t understand a word of Spanish but it doesn’t matter at all. Great track.Saludos desde Chile a todos los que volvemos cada cierto tiempo a esta canción, temazo! Sould Sacrifice in Woodstock is a must see Magic Moment ! Desde Argentina. Saludos desde Brasil.Adoro! They are great, and you should really check ’em out. Rob Thomas' wife, Marisol, dances a bit later. Viva México cabrones!Great Guitar as Usual ! !GRANDES JALISCIENCES !! Musical Greetings from France !J’ai découvert Santana en regardant un film sur Woodstock et depuis je me régale !oh man if i got a time machine I wouldn’t be anywhere else other than Woodstock ’69Em corazon espinado lo tiene porque esta muy enamorado Santana esta en lo mejor es unicoSon lo máximo., Me siento orgulloso de ser . GenioooooQue bonito se siente ser mexicano chingada madre!!! Ahhhhhhhhhhhhh, corazon Espinado! ! The next video is starting stop. La taverna, Brownsville tx. bOA PRA DANÇAR Ildeu Silva!Me encanta. Danti (Official Video) Un recuerdo para toda la vida. Click to listen to Santana on Spotify: As featured on Ultimate Santana. Con la clika! ArgChris es de Jalisco Mexico,ahi nacio,que viva en usa no quiere decir que sea norteamericano.Ufff Santana el público aplaude d pié. Stevie playing corazón espinado by mana! 100 SONGS THAT 2000S KIDS GREW UP WITH (READ DESCRIPTION)مهرجان " شوفت يا فرده الصحاب دي قلوبها بارده ( 2000 طلقه ) " حلقولو و مودي امين | زيزو المايستروआगे से डालो या पीछे से डालो कितना लोगी 2000 लूंगी //देखिए क्या चल रहा हैGabry Ponte - Che ne sanno i 2000 feat. No te entendi pero si muy Bonita musicalI have loved Santana for many years, and my high school Spanish teacher introduced me to Mana. Watch Queue Queue Spanish project forces me to do a music video and i got to dress up as a girl!!!

Bill Hickman Cause Of Death, Grasshopper Meaning In Witchcraft, Piel De Seda English Lyrics, 50 Cal Sniper Kills Graphic, Blair Witch Project Full Movie Dailymotion, Snapchat Password Finder, Baby Cherry Head Conure For Sale, How To Run Nikto In Windows, Sprinter Camper Van Rental Orange County, Doc Street Outlaws Death, Snapchat Memories Flashback Not Working, Charlie Freak Lyrics, Therma Tru Price List 2019, Andrea Zetts First Husband, Magnavox Wireless Stereo Earphones Pairing, Khao Manee For Sale Near Me, How To Neutralize Bleach And Ammonia Mix, Drunken Sailor Mp3, Wow Classic Spell Power Enchant, Sports Anime With Superpowers, John Sutton Dea, Show Yourself Ukulele Chords, Of Mice And Men Quotes About Loneliness, Rhyming Words For Rap Battle, Oblivion Should I Return Umbra,